❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

عکس هایی از عشق مامان

1393/3/25 23:22
نویسنده : مامان پری
183 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر مامان تابوی قطره  ویتامینتو حس میکنه سریع این شکلی میشه نفس مامان اگه واسه سلامتی خوب نباشه که بهت نمیدم

 

گربه بعد از خوردن قطره

 

 

اینم خنده ی عشق مامانتشویق

اینم آخرعاقبت آب نخوردن با شیشه هم نمیخوری حتی شیرینش هم کردم آخه عشق من چرا شیشه رو نمیگیری متنظرسوال

 

 

نمیخورم  مامانی زوره  شاکی

            Milk bottle smiley 053                  Milk bottle smiley 052                 Milk bottle smiley 051        

 

تو میخوری مامانی

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ابجی سجا
27 خرداد 93 16:03
اپیــــــــــــــم
✍ مری
27 خرداد 93 22:36
دقیقا مث بهداد! از 4 ماهگی دیگه بزور شیر خورد و 5 ماهگی اصلا شیشه نگرفت! بعد کلی دکترعوض کردن بالاخره تشخیص شد کم خونی بدون علامت! قصد ندارم بگم امیرم کم خونه اما شیرنخوردنشو جدی بگیر حتما یه مشکلی هست که نمیخوره حتی ممکنه طعم شیرتو دوس نداشته باشه بنا به دلایلی! من یک ماهی هست قطره آهن بهداد رو دو برابر میدم الان دیگه سینمو میگیره و ول کن نیس!اشتهای غذاشم خوبتر شده... جدی بیر خوارم!
مامان پری
پاسخ
من خیلی رو امیر حساس شدم مری جون خودمو داغون کردم اتفاقا شبها که قطره آهنشو بهش میدم سینه امو ول نمیکنه از بس که اشتهاش باز میشه چشم عزیزم پیگیرش هستم
سحر مامان یسنا
2 تیر 93 22:18
جون دلم با افتخار لینک شدین عزیزم خدا براتون نگهش داره خیلی نازه
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم
سمین
4 تیر 93 15:42
سلام امیر قشنگه قربون چشات به مامانی بگو برات اسپند دود کنه.پسل کوچولوی منم اسمش عرفانه دوست داشتی بیا باهاش دوست بشو خوشملم
مامان پری
پاسخ
سلام مرسی که اومدی به وبلاگ منو ونظردادیدحتما میایم ب وب عرفان جون