❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

دلنوشته های مادرانه

1393/4/18 11:17
نویسنده : مامان پری
153 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امیر محمد جونم امروز یاد گذشته افتادم : تصاوير زيباسازی|www.roozgozar.com|تصاویر زیباسازی

دلم برای اولین بار که صدای ضربان قلبتو شنیدم تنگه.  تصاوير زيباسازی|www.roozgozar.com|تصاویر زیباسازی

 دلم برای حرف زدن با تو توی شکمم تنگه.

دلم برای اولین بار که روی مانتور سنو دیدمت  تنگه. تصاوير زيباسازی|www.roozgozar.com|تصاویر زیباسازی

دلم برای روزی که فهمیدیم یه پسمل طلا هستی تنگه.

دلم برای اولین بار که تکون خوردی تنگه. تصاوير زيباسازی|www.roozgozar.com|تصاویر زیباسازی

دلم برای اولین بار که چشمای نازت رو دیدم تنگه. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

دلم برای نوزادیت که کوچولو بودی تنگه.

دلم برای اولین بار که خندیدی تنگه. تصاوير زيباسازی|www.roozgozar.com|تصاویر زیباسازی

دلم حتی برای امروز صبح که بیدار شدی و خندیدی تنگه. تصاوير زيباسازی|www.roozgozar.com|تصاویر زیباسازی

دلم برای تمام لحظه های کنار تو بودن تنگه. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

دلم پرمیزنه برای وقتی که چهار دست و پا بری.

دلم پر میزنه برای اولین بار که حرف بزنی. تصاوير زيباسازی|www.roozgozar.com|تصاویر زیباسازی

دلم پر میزنه برای اولین بار که راه میری. تصاوير زيباسازی|www.roozgozar.com|تصاویر زیباسازی

دلم برای تمام لحظه های نیومده پر میزنه. تصاوير زيباسازی|www.roozgozar.com|تصاویر زیباسازی

اما میدونم وقتی بگذرن دلم برای همشون تنگ میشه. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

فدای تو بشم که دلمو توی تک تک ثانیه های زندگیم جا گذاشتی. تصاوير زيباسازی|www.roozgozar.com|تصاویر زیباسازی
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)