❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

دلم گرفته پسرم

1393/5/2 11:42
نویسنده : مامان پری
373 بازدید
اشتراک گذاری

محمدم میخوام بزرگ که شدی

مثل مامان  نشی تو راحتتر آدمها روببخش  تو مهربونترباش عاقلتر باش خیلی بیشتر از مامانی سعی کن بد بودن آدمهارو فراموش کنی گذشت داشته باش پسرم .............

خداکنه روزگار بر میل تو باشه به قول معروف روزگارت کوک باشه پسرم مامان دیر میبخشه دسته خودم نیست اشکهای ریخته شدمو دیر فراموش میکنم از بد بود آدمها نمیگذرم  دیروز تصمیم گرفتم ببخشم اما باز هم نتونستم

حکایت عجیبی داریم ما آدما تا یکی خوبی هامونو نادیده میگیره ما هم سریع بد میشیم انگار خوب بودن رو واسه دل اطرافیانم میخوام  بابایی میگه تنفر رو اصلا بهت  یاد ندم  درسته حرفش اما میترسم از اطرافیانت یاد بگیری

 

دلم گرفته پسرم از این همه دور بودن خیلی وقتها منم بچه میشم خیلی وقتها دلم لک میزنه واسه محبت دلم لک میزنه واسه پدر داشتن خوبه که بابایی هست عشق من اشاالله صد سال سایه اش بالای سرت باشه آدمها هر چی بزرگتر میشن بیشتر به وجود پدر نیاز دارن خیلی وقتها میگم اگ بابام بود پشتم محکمتر بود انگار آدمها به دل یتیم شکستن عادت دارن مطمعنم اگه بابام بود دلم خیلی قرصتربود مطمعنم اگه بابام بود یه کوه پشتم بود مطمعنم اگه بابام بودهمه چی خوب بود.....................

 

چند روزه دیگه 9مرداد میشه  سالگردسومین سال نبودن پدر عزیزتر از جانم درست9 مردادسال90 پدرم نازنینمو از دست دادم که با بودنش داغون شدم............

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ترنم
21 مرداد 93 7:55
خدا پدرت رو رحمت کنه ایشاله دیگه غم عزیز نبینی
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم خدا ایشآلله همه ی رفتگان رو قرین رحمت خودش کنه]
ب
2 شهریور 93 7:43
عزیزم متاسفم .. ایشالا روحشون شاد باشه و خدا به شما صبر بده
مامان پری
پاسخ
ممنون دوستم ایشاالله خدا همه ی رفتگان رو مورد رحمت وعنایت خودش قرار بده از جمله پدر نازبین خودم