❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

امیر محمد در ماه هشتم

1393/6/6 11:00
نویسنده : مامان پری
176 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگممممممم

 

سلام

مامان جونم کلافه شده از دست من070424 5qq5 Strawberry Emoticons

 

070424 5qq2 Strawberry Emoticons           070424 5qq6 Strawberry Emoticons 

       

   نفس مامان از وقتی وارد ماه هشتم شدی یه سری تغییرات تو برنامه غذایت اومده که خیلی با مزاج ناناز مامان جور نیست غمگینیه هفته است تمام مراحل پخت تخم مرغ رو امتحان کردم { نیم رور آب پز قاطی کردن با سوپ }اما دریغ از اینکه یه ذره نوش جان کنی حتی با اینکه زرده رو با سوپت قاطی کردم لب نزدی نمیدونم توی شیطون از کجا فهمیدی توش زده هست

خلاصه اینکه کلافه شدم دیگه مامانی خیلی بد غذایی و این قضیه حسابی حرصم میده یه دکتر خوب سراغ دارم اما متاسفانه خیلی دوره بابا هم که حسابی سرش شلوغه به منم میگه خیلی حساسم حالا موندم چکار کنم وزن گیرت هم دو ماهه جالب نیست دکترت هم میگه ماله دندونه ااما من قبو ل نمیکنم اخه تا این حد بد غذا شدن بخاطر دندون!!!!!!!!!!!!!

اونقد دیگه حساس شدم هر بچه ایی رو میبینم ازمامانش میپسم چند وقتشه بدش با تو مقایسه اش میکنم میدونم کارم اشتباهستخستهخسته

لب تابمون هم چند وقته خرابه نمیشه فایل رو اتچ کنم نمیشه  عکستون بزارم عشقم هر وقت درست شدعکسای این ماهتو میزارم

 

070424 5qq1 Strawberry Emoticons      070424 5qq4 Strawberry Emoticons        

دوستای گلم از تک تکتون خواهش میکنم هر کی راهکاری و یا برنامه غذایی درست حسابی برای این ماه پسرم یعنی ماه هشتم سراغ داره برام بزاره ممنون 070424 5qq9 Strawberry Emoticons

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ترنم
8 شهریور 93 9:35
سلام عزیزم اینقدر حساس نباش تو هر چقدر حساس تر بشی پسرت بد غذا تر میشه وقتیایی که مشغول بازی کردن بهش غذا بده که متوجه نباشه خواهرم برا خواهر زادم این کارو کرد وگرنه خواهرزادم لب به غذا نمیزد ولی حین بازی حواسش نبود و غذا میخورد
مامان پری
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی از راهنمایت حتما امتحان میکنم
zahra
30 شهریور 93 16:40
manam hamin moshkele shoma ro daram wali ba dosti ke mige moghe bazi ghazabede movafegh nistam.chon in jori adat mikone va shoma salhaye sal moshkel peyda mikoni.man iran nistam.inja migan ghaza khordam zaman dare.bayadsare zamane moshakhas gaza bedi,badesh inke negaran nabash kambokhore behtare az inke in adate bad barash bemone.
مامان پری
پاسخ
ممنون از راهنماییتون دوست خوبم