❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

چندوقتیکه نبودیم

1393/6/30 18:40
نویسنده : مامان پری
171 بازدید
اشتراک گذاری
 
تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures
 

 

                                   

                                                 سلام وصد سلام به پسر گل مامان وبابا

 

 

مامانی بلاخره  با یه تاخیر طولانی اومد

 

پاییز از راه میرسه ... حس و حال خوبی دارم ... بوی پاییز ذهنم رو سبک میکنه و باعث میشه به هیچ چیز اضافه ای فکر نکنم ...

پسرگلم خیلی وقته برات مطلب نذاشتم نبودیم پسرگلم پاییز هم اومد فصل قشنگ ودوست داشتنی من فصل قاصدک پاییز اینجا اولین نشونه اش جنب وجوش بچه های مدرسه اییه بوی پاییز کمتر شده اینجا قاصدکی نمیبینی اینجا فقط زرد شدن وریختن برگها رو زیر پات حس میکنی اونقد شلوغ وپر همهمه است این شهر که یادت میره هوا چقد دلنشین شده خنک شدن هوا رو فقط ازپایین کشیدن شیشه ماشینت حس میکنی  بچه های اینجا دنبال قاصدک ها نمیفتن اینجا اصلا قاصدکی نیست

دلم برا پاییز بچگی هام تنگ شده دلم هوسه یه بغل قاصدک کرده دلم هوای دویدن دنبال قاصدک ها رو داره کاش میشد بچه شدکاش میشد برگشت به شور وشوق روزهای اول مدرسه روزای قشنگ با کیف وکفش نو روزای پر از اشتیاق دیدن معلم جدید چقد زود بزرگ شدیم حالا دیگه اگه قاصدک هم ببینیم بی تفاوت از کنارش رد میشیم بزرگ شدن ما آدم بزرگها بدی های زیادی داشت کاش بچه میموندم..................

این اولین پاییز عمر تو به حساب میاد پسر گلم تموم پاییزهای عمرت پر از قاصدکهای رنگی بشه........بوس


 

 

  تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان جون
3 مهر 93 12:24
اولین پاییز زندگیت مبارک باشه مرد کوچک ولی امید وارم تو هر فصلی که هستی همه روزات بهاری باشه
مامان پری
پاسخ
مرسی از دعای قشنگت