❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

روزای قشنگ.........

1393/7/27 17:02
نویسنده : مامان پری
226 بازدید
اشتراک گذاری

                                         niniweblog.com                                                                     

دلم میخواد ازاین روزا بنویسم....این روزای قشنگ وطلایی که به لطف خدای مهربونم یه فرشته کوچیک داره توی خونه ما پرو بال میزنه...جای جای خونه ی ما پر از نشونه های بودن توئه پسرکم از پخش شدن عروسکات در گوشه وکنار خونه میشه فهمید تا کجا های خونه سرک  میکشی همه جای خونه نقشی از کودکانه های زیبای تو هست کنجکاوی کودکانه ات از آشپزخونه به دستشوی وحموم کشیده شده منم به ناچار هر لحظه در حال چک کردن بسته بودن در حمام ودستشویی هستم آخه یه بار بدجور مامانو ترسوندی ........

 آشپزخونه که قلمرو همیشگی توئه قربون قد بالای کوچیک تو برم زیبای تو برام حیرت آوره هر وقت به چهره معصومت نگاه میکنم سریع یه لبخند شیرین مهمونم میکنی فدای خنده های شیرینت عسلکم

+++ نازنین پسرمن : خدارو هزاران بار شاکرم که تو رو به ما هدیه داد

 

تمام عشقم در تو خلاصه میشود .........
تا ابد دوستت دارم

تو جان منی

جان مادرniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از روروئک بدت میاد تا میزارمت سریع قیافه ات عوض میشه منم که دل نازک تحمل گریه هاتو دارم سریع درت میارم

 

 

                                    niniweblog.com

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سحر مامان یسنا
28 مهر 93 11:36
عزیزم خدا براتون حفضش کنه بچه هدیه خدا به ما پدر و مادر ها هستن
مامان پری
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگتون ایشاالله ممه ی بچه ها زیر سایه ی آقامون سالم وسلامت باش الهی آمین
زیــنب (مامان)
3 آبان 93 12:53
سلام عزیزم خدا پرت رو در پناه خودش حفظ کنه من شما رو لینک کردم چون از پسریت خوشم اومد اگه خواستی شما هم منو لینک کن تا دوست وهوادار هم شیم
مامان پری
پاسخ
سلام ممنوناز نظر قشنگت با افتخار لینک شدید