❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

گل نازم ...به تو می نازم...

1393/8/30 11:57
نویسنده : مامان پری
490 بازدید
اشتراک گذاری

 

معجزه خنده ی کسی  است که دوستش داری.............

 

 

عشق یعنی:

 تو

تو که بهانه ی منی بهانه ی من واسه زنده بودن

واسه عاشق تو بودن و با تو خوشحال وشاد بودن...

 

     محبت امیر محمدم تو همه ی وجودمی

 

ورودت به11 ماهگی مبارک امیر محمد مامان بغل

عشق مامان 10 ماهگیت هم تموم شد چقد دلم میخواد زود زود بزرگ بشی اما نه همین دنیای کودکانه ات برام شیرینتره  شیرین تر از عسل از صبح که با صدای ب ب گفتنت بیدار میشم تا شب که با چشمای خسته از خوابت آرامش میگیرم

 دو ماه دیگه تولدت میشه  عزیز دل مادر پسر ناز من همیشه  آرزوی داشتن یه پسر بچه رو داشتم حالا تو رو دارم و از این بابت بی نهایت خدارو شکر میکنم فدای تو بشم من

خدایا شکرت به خاطر وجود پسرک شیرنم...وتجربه ی تمام لحظات شیرین واعجاب انگیزی که به لطف وجودش به من عطا کردی...لحظاتی که فقط یک مادر می شناسه وحسش میکنه

پسرک قشنگ ونازنازی زندگی با تو برایمان شیرین تر شده...

الان با هم از دکتر میایم چکاب ماهیانه ات هم خدارو شکر خوب بود الان هم خسته از این همه شلوغی گرفتی خوابیدی فدای تو بزودی میام با عکس های قشنگ قشنگ فعلا برم

 

بای دوستان خوبمبای بای

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

فروشگاه دایانا
1 آذر 93 12:50
به من سر بزنید
فاطمه ع
2 آذر 93 20:30
خدا حفظش کنه گل پسریت رو عزیزم همیشه سالم و سلامت باشه
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان جون
5 آذر 93 5:57
یازده ماهگیت مبارک عزیزم ایشالله111 ساله بشی
مامان پری
پاسخ
ممنون خاله جون که به وب من سر میزنی
✍ مری
7 آذر 93 11:27
سلام به امیر نازخاله و پری عزیزم یه سر به وب کلاس بزن
مامان پری
پاسخ
سلام بر خاله مری گل باشه چشم عزیزم چند وقتی بود که نتمون قطع بود
مامان پریناز
9 آذر 93 14:07
ماشالا به این پسر ناز مامان پری جون براش اسپند دود کن. 11 ماهگیت مبارک عزیزدلم.
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزممممم