❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

سفر به مشهد

1393/9/29 12:34
نویسنده : مامان پری
296 بازدید
اشتراک گذاری

چندیست هوای چشم من بارانی ست بیماری دوری از خراسان دارم تجویز پرشک حرم درمانی ست 

 

افسران - چندیست هوای چشم من بارانی ست  بیماری دوری از خراسان دارم  تجویز پرشک حرم درمانی ست

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا

المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتک

َ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری

الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَة

ً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما

صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ

 

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا

 

 

 

 

اومدم که بگم............ 

 

بلااخره قسمت ما هم شدم بریم زیارت امام رضا این بهترین سفر عمرم میشه آخه قند عسلم پسر عزیزتر از جونم همراهمونه خیلی اتفاقی جور شد این هفته عازم مشهد بشیم اینقد اتفاقی که باورش واسه خودمم سخت بود تا الان که بابای امیر محمد زنگ زد و خبر اوکی شدن بلیط هارو داد خیلی خوشحالم  خدارو شکر تو این شلوغی بلیط گیرمون اومد هر چند گل پسر مامان از هواپیما میترسه خندونک 

همیشه ارادت خاصی به امام رضا داشتم از اینکه شب شهادتش حرمش هستم بی نهایت خدارو شاکرم

خدای شکرت که این زیارت رو تو این روز عزیز نصیب ما کردی انشاالله که سفر خوبی باشه واسه 3تامون

 

قربون غریبت امام رضا

لایق وصل تو که من نیستم......

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)