❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

تولدت مبارک عشق کوچولوی من

1393/11/3 12:40
نویسنده : مامان پری
897 بازدید
اشتراک گذاری

                 هديه ات تمامي ستاره هاي آسمان ،
تمامي گلهاي روي زمين ،
آواز هر چه پرنده خوش صداست ،
تمامي قلبم ،
همه زواياي روحم و سراپاي جان و تنم ...
كاش كه بپذيري عشقم را ، قلبم را و روحم را .
در لحظه موعود نزديك گوش قشنگت زمزمه كنم که ...

دردانه ام
تولدت مبارك

 

عزیز دلم یک سال از روزهای خوش با تو بودن گذشت و من با وجود تو چه سرمستم و چقدررررررررررر خوشبخت تر.... خدایا ممنونتم.

 

 

امیرمحمد جونم ، فرشته قشنگ مامان!

اول بگم که............

من معذرت میخوام پسرم مامانو ببخش خیلی دیر اومدم واسه تبریک تولدت نتمون طبق معمول اعتبارش تموم شده بود حالا امروز قسمت شد و تو این اوضاع در هم برهم (میگم چرا درهم برهم) اومدم و تولد گل ناز زندگیمو تبریک بگم

تولدت مبارکککککککککککککککک عشق کوچولوی من

♥♥♥♥♥♥

 

 

تولدت مبارک نفس مامان

 

 

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netنفس من تفلدت مفااااااااااااااااالکتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

بقیه عکس ها ادامه مطلب

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ترنم
6 بهمن 93 9:48
ولدت مبارک امیر محمد جونی اعمر با عزت زیر سایه مامان و بابا هزار تا بوس برا امیر محمد
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان جون
10 بهمن 93 2:42
تولدت مبارک خوشگلم ایشالله 100 سال با عزت زندگی کنی و خدا همیشه و هرجا مراقبت باشه و تنهات نذاره
مامان پری
پاسخ
مرسی خاله جون ممنون از دعای قشنگت
مامان جون
10 بهمن 93 2:44
AAAAAAAAAPPPPPPAAAAAAMMMM BiiiiiiiiYaaaaaaa