❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

...ناز ترینم...

1393/11/12 14:07
نویسنده : مامان پری
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

سخت ترین رنج مادری رنج بیماری بچه اس

2هفته ای میشه که مریض شدی یه سرما خوردگی خیلی بد که ول کنت هم نیست 2ناری دکتر رفتیم اما فایده ای نداشته این 2هفته لب به غذا نزدی منم که مدام در حال غصه خوردن بودم از دیروز سرما خوردگیت به منم سرایت کرده وشدیدا مریض شدم دیشب که اصلا نخوابیدم دلم برا تو کباب شد من به این بزرگی تحمل این سرما خوردگی رو ندارم وای به حال تو کوچولوی من...........

حال این روزای مامان خوب نیست دوست دارم از خیلی چیزها تو وبت بنویسم که وقتی بزرگ شدی بفهمی روزگار منو تو وبابایی چطوری گذشته اما نفهمیدنت بهتره آخه با خودم عهد کردم تو رو با هیچ غمی آشنا نکنم نمیخوام هیچوقت هچوقت غصه ایی تو اون قلب کوچیکت جا بشه این روزها از حس مادارانه کلافه بودنشو میفهمم اینکه من خواستم که تو باشی منو مصمم میکنه به تحمل این شرایط و یا شاید مجبور م میکنه اینکه هستی خوبه خیلی هم خوبه اما موندم از وقتی که به زور دنبالت میکنم شاید یه قاشق غذارو بخوری و اینکه هزارتا ادا واطوار درمیارم شاید دلت به رحم بیاد که یه بار هم شده یه ذره از غذایی که با کلی زحمت درست شده میل کنی وای که چقد کلافه میشم وقتی میبینم با غذا نخوردنت روز به روز لاغرتر میشی

یکی یه دونه ی مامان حسابی شیطنت میکنی از بارز ترین شیطنت چند دقیقه پیش بود شکستن موس لب تاب  که منو حسابی عصبی کرد ولی به شما که نباید حرفی زد کلا تو خونه ی ما هر خراب کاری میشه حتما حتما رد پای از امیر محمدفسقلی هست......

حرف آخر

خدایا خودت حواست به ما باشه به پسرم وبه زندگیم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پارسا
18 بهمن 93 12:54
¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ _______________________ ¤¤ ________مهرت پايدار________¤
ترنم
19 بهمن 93 11:10
سلام عزیزم خدا نکنه امیر محمد مریض بشه ایشاله زود زود جفتتون خوب خوب بشین و دیگه هیچ وقت مریض نشین عزیزم مادر بودن خیلی سخته واسه همینم میگن بهشت زیر پای مادران است ولی هر روز خدا رو بخاطر امیر محمد شکر کن شکرش کن که پسرت اینقدر خوشگله و دلبره اگه یه پسر زشت داشتی که آدم دلش نخواد ماچش کنه چیکار میکردی هر روز شکرش کن که پسرت سالمه و سختی ها رو تحمل کن ایشاله خدا بهتون زندگی پر از آرامش و شادی بده
مامان پری
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم مرسی از نظر لطفت امیر مهدی جونم ماهه من که خیلی خیلی دوسش دارم مامان ترنم جون امیر محمدواقعا قشنگترین هدیه خداس واسم