❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

بدون عنوان

1394/1/26 11:09
نویسنده : مامان پری
448 بازدید
اشتراک گذاری

صبح قشنگ بهاری ات بخیر دردانه ی من

امروز بی بهانه سراغ دفترچه خاطرات مجازی ات امدم بی بهانه امدم تا از حس مادرانه ی خودم بنویسم از

حس عاشقانه ی امروزم از دراغوش گرفتن چندلحظه پیشت انگار دلتنگی طولانی را امروز در اغوش کودک

۱۵ماهه ام خالی کردم 

امروز هزار بار خدارا به خاطر داشتنت شکر کردم بخاطر حضورت بخاطر همه چیز خدارا شکر کردم

 

ماه اول بهار هم درحال تمام شدنه من اما با وجود تو بهار جاودانه ایی دارم 

 

 

دوستت دارم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ĸoѕαr♥
26 فروردین 94 21:36
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
مامان پری
پاسخ
باشه عزیزم