❤نفس ما امیرمحمد❤❤نفس ما امیرمحمد❤، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ღ❤ღکودکانه های پسرم ღ❤ღ

کودک17 ماهه ی من

1394/3/2 12:58
نویسنده : مامان پری
735 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

 

 

 

 

http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها"امیرمحمد دوست دارم"http://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها


05200000زیباترین دوست داشتنی انسان کره خاکی برای من!!!05200000


 

 

مامان بابت این همه تاخیر ببخش

خیلییییی وقته نیومدم وبتو آپ کنم از تنبلی و یاشاید وقت آزاد نداشتن این روزهای منه الان هم به زور خوابوندمت وسریع اومدم اینجا از احولات خودمو وخودت بگم

این روزها هر ثانیه اش پر از شکرم هر لحظه با شیطنت تو نزدیکه برات اتفاقی بیفته که خدا خودش بلا رو از سرت دور میکنه شایدکه نه حتما لطف بی نهایت خداست

این روزها من مادر دلواپسی هایم با بزرگ شدن تو بزرگ تر میشه

شیطنت های امیرمحمد به اوج خودش رسیده یه بچه حرف گوش نکن و طبق معمول بد غذا کلی با خودم کلنجار رفتم دیگه سر غذا نخوردن وشیر نخوردن عادی باشم که خدارو شکر تاحدودی موفق شدم دایره لغاتت همچنان در حد چند کلمه است ماما وبابا-ننه-بده-بغل- ومیخوام قربونت حرف زدنت برم شیرین زبون من

16ماه گذشت از لحظه ی اومدنت امروز 16 ماهگیت تموم شد و وارد17ماهگیت شدی از وقتی که اومدی لحظه ها برام دیر تر میگذره انگار زمان کندتر شده هر روز منتظر تغییر جدیدی هستم یه کلمه جدیدی ویا شاید یه شیطنت جدید

خدایا شکرت خودت مواظب پسرم باش

 

مادر شدن ، عبوراز سخت ترین امتحان خداوند برای من بود.تواین مسیر گاهی ناشکری کردم وهر از گاه شکری.

 

خداوند ، کمکم کن که درادامه مسیر سربلند باشم.هم پیش تو وهم پیش زیباترین هدیه ای که به من بخشیدی.

  

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)